Skip to content

Livrare gratuită pentru comenzi de peste 500 LEI!

Reclamațiile și sesizările pot fi transmise la adresa de e-mail info@novira.ro

NOVIRA analizează fiecare sesizare cu seriozitate și oferă răspuns în termenul legal, conform OUG nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor.

În cazul litigiilor nerezolvate pe cale amiabilă, consumatorii se pot adresa:

• Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) – www.anpc.ro
• Platformei europene SOL (Online Dispute Resolution) –  https://ec.europa.eu/consumers/odr

Înțelegem că pot apărea situații în care aveți întrebări, nelămuriri sau chiar sesizări. Suntem aici pentru a vă asculta și pentru a vă ajuta să rezolvați orice problemă întâmpinați.

Vă invităm să folosiți formularul de mai jos pentru a ne transmite orice sesizare sau întrebare aveți. Vă mulțumim din nou pentru încrederea acordată și pentru că sunteți parte din familia noastră Novira.